Ingen kryssning =(

Nu skulle vi varit på en bar med karaoke, eller i kaféet och ätit kärleksmums, eller i hytten på Birka Paradise.
Vi bokade en kryssning som vi skulle ta i söndags, men då kom grejen i Rålambshovsparken i vägen.
Så då bokade vi om tills idag. Skönt att komma ifrån allting och bara ta det lugnt och ha roligt,
MEN, Nicklas blev akut förkyld inatt och imorse och ligger nu nerbäddad i soffan och mår dåligt, så det blev ingen kryssning. Jag tackade nej till att jobba också, då kunde jag gjort det. Istället åt vi en supergod kycklingrätt till middag (stekt kyckling med rödlök, röd paprika, vitlök, bacon, 2 crème fraiche, tomatpuré. Serverade med färsk pasta) och försöker ha det mysigt ändå =)
Jag har mailat skolan i Malmö och frågat om de fått något bortfall från min kurs. Gulp gulp! Vill ju gärna veta snart, måste åka senast söndag. Annars pysslar jag, städar, diskar, är en duktig hemmafru. Nicklas spelar De Blob 2, som vi fick låna av Jonas.
Ska strax se Life of Brian.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Harsh, krya på dig Nicklas :(



PS Jag har en dator igen weee

2011-06-08 @ 02:18:27
Postat av: Anemo

hehe skrev klart resten sedan ;) Brukar göra så att jag publicerar innan det är klart och sedan redigerar, så kollegor och andra nyfikna inte skall kunna se hur länge jag egentligen sitter uppe om nätterna^^



http://nemoskrypin.blogg.se/2011/june/nyarskyckling.html#comment här är receptet! ;)



Natti natti

2011-06-08 @ 03:48:35
URL: http://nemoskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback