Happy Fanny

Aaah, att komma hem efter ett långt arbetspass och mötas av en städad lägenhet, lax i ugn, grönsakswok, jasminris, gräddfil + sweet and soursås blandat och filmen "The Expendables".

Efter maten hade han köpt mina favoritchips och dipp och gav mig en ryggmassage.
Do I have the best boyfriend or what? =D
Nu jobbar vi för fullt med våra pärlgrejer. Stora som små. Då sitter vi och kollar på film samtidigt. Det är tydligt när vi får som mest gjort ;)
Nu ska vi ut på en mastodont-handling inför imorgon. Vi tänkte gå över halva stan (S:t Eriksplan, Fridhemsplan, Hötorget, Sveavägen och hem), men det regnar och vi glömde vårt paraply i lokalen där det var vernissage förra veckan. Boä.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Vad ska ni göra imorn?

2011-06-23 @ 16:07:04
Postat av: Fanny

Grilla i Observatorielunden med lite folk (Jonas, Daniel, kanske Martin och Martina). Mår du bättre?

2011-06-23 @ 18:45:36
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fabian

Mår ungefär som förut. Köpte lite saker på apoteket som jag hoppas håller mig uppe i helgen :) Fingers crossed

2011-06-23 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback