Fabian på SM i Göteborg

Brorsan spelade i helgen SM i Magic the Gathering. Har kollat upp hur det gått och hittat lite bilder på honom =)
Slutsatsen jag kunde dra efter att ha kollat på SvenskaMagic.com var att han efter 9 rundor hade 12 poäng (man får 3 poäng för vinst och 1 poäng för oavgjort) och att han inte har tagit sig till topp 8.
Vet inte vad han kom på för plats till slut dock. Nu spelas semifinalerna mellan Christian Molin & Martin Berlin och Per Rönnkvist & Joel Larsson.
Kände även igen ett annat ansikte, nämligen Tina =)

Kommentarer
Postat av: Fabian

Kan tala om att jag vann 4 matcher och förlorade 3 innan jag droppade ur turneringen. Martin Berlin och Per Rönnkvist är även de två jag förberett mig med mest inför SM typ, och de slutade etta och tvåa (Martin vann), så det var rätt festligt att heja på dem i slutspelet :)

2011-06-20 @ 03:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback