Utvärdering Arbetsledare Dag 2

Igår, lördag, var det andra dagen då jag var arbetsledare. Jag lyckades ta mig in utan att sätta igång larmet och allt gick bra. Helena och Elik är duktiga och vet precis vad de ska göra. Det enda jobbiga var när Maria inte dök upp och man var tvungen att hitta någon som kunde hoppa in istället med kort varsel. =(
Det blev sena luncher för tjejerna...
Stoltaste ögonblicket på dagen: Då papperet i skrivaren tog slut och jag, helt på egen hand, lyckades lokalisera var papprerna fanns och faktiskt sätta i dem i maskinen. Big day.
(Även stunden då jag fick min alldeles egen skjorta - istället för t-shirten - och en skylt där det stod "Arbetsledare Fanny"...)


Dagen gick bra iaf. Jobbade från 07.35 och hade lunch 15.30. Det var Annas sista dag, buhuu! =(
Nu är det fyra dagars öppnande, sedan kommer Vicky tillbaka och jag återgår till två dagar i veckan (plus extrapass då och då). Skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback