Meningen med livet?

Vicky bjöd runt på en påse med Mcennedy's Jelly Beans. Seriously det godaste jag smakat. Kanske är de meningen med livet? I don't know. Tyvärr var det inte lika många smaker som i Harry Potter, men de som fanns var jaekligt goda (och vem vill egentligen smaka på gräs, peppar, snor osv?). Finns att köpa på Lidl. Ska dit first thing!
Annars så öppnade jag idag. Lärde mig arbetsledargrejer av Vicky (ska ta över hennes uppgifter sen).
Öppnar imorrn också, därför borde jag sova nu..

Allt flyter på annars på BK =P

Kommentarer
Postat av: Fabian

Awesome bild. Nyfiken på bönorna också!

2011-07-13 @ 02:41:54
Postat av: Fanny

Aningen trött på dem nu dock efter att ha satt i mig två påsar på en kväll =(

2011-07-14 @ 16:59:23
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback