Kladdkaksfrukost

Igårnatt var Kajsa så sjukt jobbig och jamade och lät. Inatt var hon bättre, eller vi hörde henne inte lika mycket (kan bero lite på öronpropparna). Hon verkar inte trivas på den lilla ytan iaf... Stackars Nicklas som kommer vara ensam med kattena en vecka sen =S
Annars sitter jag och äter kladdkaka och vispad grädde till frukost och slökollar på tv/internet.
Nicklas är och jobbar, jag är ledig. Ska förbereda det sista inför söndag. Skriva listor, köpa nya block, tvätta kläder, fixa resväskam, börja packa m.m.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Grejen i Lund är en vecka, har jag förstått det rätt? Tror jag har trott att det var längre, är jag en fisk?

2011-07-29 @ 22:49:19
Postat av: Fanny

Yes, en vecka (mån-fre). Hemma på fredag kl. 23

2011-07-30 @ 21:58:27
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback