Just one of those days..

Gaahd! Inte bara kommer vår hiss vara avstängd i två månader utan de kommer också borra precis ovanför oss heela tiden, med start kl. 8 på morgonen och slut kl. 17 varje dag. Jag börjar aldrig jobba före kl. 11 och Nicklas är hemma på dagarna!

Var alltså aningen trött när jag åkte till jobbet, eftersom jag lade mig 4 och var uppe från 8.
Kanske var det det som gjorde att jag lät en kund skälla ut mig så att jag började gråta idag i kassalinjen. =S
Har inte hänt på flera år...

Annars så kom Ida och Karoline och hälsade på idag. Karro, jag och Galara gjorde en pakt våren 2010 (!) att om någon av oss jobbade kvar efter (den) sommaren så skulle vi skjuta varandra (bara jag kvar nu of course). Oh well! Kul att se dem iaf! =)
Jobbar onsdag-torsdag. Träning imorrn. Eventuellt något skoj på fredag. Annars är det pärlande/ritande/broderande som gäller.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Det verkar rätt harsh :( Får jag föreslå öronproppar om ni inte använder det redan? Borde hjälpa en del iaf

2011-07-06 @ 03:27:53
Postat av: Kalath

Be kunden dra åt helvete kanske? Skulle aldrig i mitt liv stå där och bli utskälld av någon sur fan.

2011-07-06 @ 18:03:38
Postat av: Nicklas

Då förlorar man jobbet, tyvärr. Men man vill nog säga ett och annat till idiotiska kunder. Dessutom, vad är det för tragiska människor som skäller på en snabbmatskassörska som bara följer policyn?

2011-07-06 @ 18:41:14
Postat av: Kalath

btw, vad var det som var så "fel" med dennes order?

2011-07-07 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback