Jobb-ig vecka

När arbetsledaren Vicky åker bort en vecka kommer jag ta över hennes pass. Hon hade många pass.
Jag räknar med att jobba 9 av 10 dagar från och med imorgon. Det är en stor skillnad från att jobba två dagar och vara ledig 5. Start kl. 8 varje morgon, slutar 17. Dags att ställa om dygnsrytmen för oss alltså.
Annars går det nog bra, bara Nicklas har middagen redo när jag kommer hem, pärlar och diskar (och står ut med mitt whinande).

Har lagt in en räknare nere i menyn som säger hur många dagar det är till olika saker. Vi har ingen kalender och det händer så mycket i höst; min seriekurs, TokyoExpo, RetroGathering, Fannicklas Cup (som vi nu äntligen skickat ut inbjudningar till. Bara spel-VIPs till en början..) och releasen av Gears of War 3.
Vart har sommaren tagit vägen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback