Fixat färdigt!

Bara en timme skuttade vi båda runt i lägenheten och letade efter utspridda kläder, böcker, pärmar, filmer och prylar. Nu ligger allt i kategoriserade högar och är redo att packas ner imorgon bitti. Vår dygnsrytm är grym, vi går upp runt 8-9 varje morgon, så jag har rätt gott om tid innan jag ska åka från centralen imorgon kl. 14.18.
Migränen har typ gått över, den borde iaf göra det tills imorgon (om inte Kajsa är extra högljudd inatt).
Annars, känns bra. Har exakt 31 kr i reskassa (så vill någon från kursen gå ut och ta en öl eller nåt så är jag sort of screwed). Vet heller inte varför jag har med mig tröjor/linnen som kommer räcka i två veckor, men men.
IMORGON SMÄLLER DET!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Skitkul, have fun!

2011-07-31 @ 00:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback