Matcher, Super Mario World och Lips

Jag och Nicklas har precis packat pingisväskan och ska snart ge oss av till Hallonbergen för att spela match då hans lagkapten ringer och berättar att han får skjuts till BORTAMATCHEN I STOCKSUND kl. 19.45.
Eeeh, bortamatch? Vi trodde nämligen att både han och jag hade hemmamatcher kl. 18.15. Så jag fick dra iväg själv till vår hall.

Där mötte vi laget Hammarby, som vi mötte som första lag i höstas. De var nästan samma gäng, bara Maria var utbytt mot Adam. SIK bestod av mig, Fabian, Gert och Ricky och vi vann med 8-3! (De tre förlorade poängen var mina två singlar och min dubbel! =()

Nicklas lag spelade tyvärr inte alls bra idag (även om några var bra nära att ta matcher) och det blev 0-8. Förlust.
Efter matchen så drog jag, Fabbe och Anders (som var åskådare på matchen) hem till vår nystädade lägenhet, och där åt vi seger/förlustmåltid i form av kebabrulle och hamburgare.
Vi invigde Super Nintendot och Mario World. Awesome! Precis som jag kom ihåg det <3
Efter det var det förstås dags för det obligatoriska Lips. Vi körde "Party Classics" och "I love the 80's".
Topp-placeringar som togs under kvällen:
9:e plats på "Forever Young" (Fabian)
17:e plats på "Safety Dance" (Fanny och Nicklas)
39:e plats på "The Riddle"(Fanny)
55:e plats på "You're the Inspiration" (Fabian)
Han var väldigt glad, särskilt eftersom han har jagat den där 10-topplaceringen i flera månader. =)
Efter att de gått blev det lite Splinter Cell, lite rita. Nu måste vi sova. Vi har inte världens bästa dygnsrytm... =S

Kommentarer
Postat av: Fabian

På tal om bra dygnsrytmer sov jag mellan 0330 och 1800 idag.. Vet inte riktigt hur det gick till

2011-01-20 @ 18:19:29
Postat av: Fabian

Även så gillar jag att jag är den enda med vibratomedaljen av de man ser på topplistan :)

2011-01-20 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback