Shoppat spel!

Wow, längesen vi var inne på Gamestop och faktiskt kunde KÖPA nånting!
Efter lunchen tog vi en tur till Panduro och köpte pärlor, till Clas Ohlson för att leta efter en våg (men hittade ingen tillräckligt billig, så det blir ingen bantning för mig i år då! (moahahaha)), till Teknikmagasinet för att hämta en katalog och till Gamestop för att använda presentkortet vi fick av Peter i fredags.

Besöket resulterade i tre spel: SingularityGuitar Hero 2 och Terminator Salvation (vi söker alltid efter co-op-spel). Han är väldigt nöjd med sina köp, då han har testat både det första och andra. Singularity verkar särskilt lovande tycker jag. Själv har jag pärlat hela dagen. Nu är det dock en paus (då jag kommer rita istället)...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej fantan, du skulle stannat en vecka till jue <3 Såklart du måste komma förbi, vet inte exakt hur jag jobbar i veckan men jobbar ialf imorn :)så då kan du ju ialf komma förbi :) så, då har vi bestämt det ;) pusssssss<3

2011-01-02 @ 21:41:46
Postat av: Fabian

Du kan ta (sno) vågen som är här på parkgatan. Den är från cirka 1440-talet, så har säkert antikvärde också!

2011-01-03 @ 05:35:49
Postat av: Jonas

Ahh, Guitar Hero II... Seriens höjdpunkt? N: säg till när du klarat Jordan!

2011-01-04 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback