Ritplatta!

Idag (äntligen) packade jag upp och installerade den något sena julklappen från Felicia och John, nämligen en Bamboo Ritplatta. En framtid utan dåliga pennor, suddande, scanning och många timmars redigering såg jag framför mig. Den här skulle isf göra att jag ritar direkt in i datorn!
Jag har testat den. Jag gillar den. Med lite träning så blir det nog bra...
Nu kommer pärlplattor ta mycket av min tid fram till den 15 januari, men har ett par serieprojekt som kommer upp på bloggen (bland annat har jag 29 BK-serier som ska ritas och läggas upp innan det blir pinsamt länge sedan jag slutade jobba där). Här kommer den första "serien" jag ritade på dator:

Kommentarer
Postat av: Linnea

AHHHHH, Bamboo! Jag har också den! :D Fast förra versionen ... den där nya är ju så jäkla snygg!!!

2011-01-03 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback