Mys- och spelkväll med en fungerande arkadmaskin!

Äntligen hörde Nicklas av sig till "Blomman" från arkadtorgets forum. Han har nämligen lovat att laga vår arkadmaskin! Skittrevlig kille, han var här ett par timmar och beundrade våra spel och lödde och lagade Astro! Wiii!

Så ni kan tro att arkadmaskinen blev populär när Daniel, Johanna och Jonas kom över på spelkväll!
Killarna satt och turades om med Donkey Kong medan jag och Johanna satt och sjöng Lips, alla var nöjda ;)
Jonas hade med sig det sprillans nya spelet Mario Sports Mix. Spela basket, spökboll, ishockey och volleyboll (och karate) med dina vänner! Jag gillade volleybollen bäst, därefter ishockeyn. Nice!
Andra spel som togs upp var Mario Kart 64 och Goldeneye.
Därefter var det dags föör.. Beer Pong!
Kul som alltid. Med specialgjorda Beer Pong-kort. Lottade lag.
Först var jag med Nicklas (vi förlorade). Sedan var jag med Jonas och Johanna (vi förlorade). Jag hade alltså otur med lottningen att komma i dåliga lag! ;P
Ny regel: När man missar bordet helt måste man ta på sig vår fina Sonic-mössa. Den gick lagret runt, hehe.
I slutet av kvällen övertalade (läs tvingade) jag gruppen att spela mitt hemgjorda spel med charader, alias, rita, Vem sjunger?, nynna, Lips-duell, Land och Stad osv.
Det var superkul! En flaska skumpa och en Aladdin-ask låg i potten!
Jag, Nicklas och Jonas var i lag och tog hem priserna!
Senare på kvällen kom Erika över! Hon fick också gissa och sjunga lite. =)
Supertrevlig afton som avslutades kl. 04.00 =S
Idag har vi kommit upp sent, ätit sent, spelat sent, städat sent, såg handbollsfinalen (vive la France!).
NU ska vi åka till jobbet och ta med oss middag och äta där...
Det värsta är dock att jag ska till Burger King imorgon kl. 10 för att hämta arbetsintyg. Buhuu!
Aaanyways. Got 2 go.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag gillar att Jonas har Sonic-mössan bak och fram. Sonics okända tvilling?



Annars ska jag nöta lite DK för att slå denna "ELF" (Erika Likes Fisting?).

2011-01-30 @ 22:02:24
Postat av: Jonas

Gillar att Jonas har två vinglas framför sig och försöker fokusera blicken =)



Tack för en mycket gemytlig kväll. Lycka till med rekordet!

2011-01-31 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback