Nyårsafton!

Dålig uppdatering idag. Jag vill gärna säga att det beror på att vi har haft en så meningsfull dag med massor av aktiviteter, men det skulle vara en rejäl överdrift (eftersom vi inte har lämnat lägenheten och knappt soffan). Däremot så har jag jobbat på en ny layout till bloggen hela dagen, alltid något.
Förutom ny bakgrund så har jag tagit bort julkalenders-mappen (men var inte ledsna, tomte-serierna finns fortfarande kvar i kategorin SERIER!) och kommer fortsättningsvis inte att lägga upp så många bilder. Kortare inlägg, men oftare.
På nyårsafton så åkte jag, Nicklas och Martin till Barkarby och åt middag hos deras far och fästmön Kicki. Vi blev bjudna på glögg först, toast med svampstuvning till förrätt, flamberad fläskfilé med en massa peppar och god potatis i ugn. Efterätten bestod av kiwi, mango, jordgubbar, konjakgrädde och daimkulor. Yummie!

Eftersom vi inte firat jul med dem i år blev det en hel del julklappsöppnande. Presentkort på Teknikmagasinet, Gamestop och Glitter säger man inte nej till (och inte heller till två bra knivar, stekpannor och köksbestick).
Vid tolvslaget tog vi det lugnt. Såg på TV, skålade, åt ölkorv och ost. Somnade sent dock. En mycket trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Sanslös

Gott nytt år!



Ett tips till inläggen är att inte ha texten centrerad. Det blir svårare att läsa då. Lycka till! :)



/ Linnea

2011-01-02 @ 16:06:05
URL: http://sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback