Gaminggrannarna intervjuvar Fannicklas!

Så. Nu ska jag ta en stund och tacka alla trogna läsare som stått ut med mig de senaste två veckorna då vi har ENDAST pärlat och alltså inte hunnit rita bilder och ännu mindre några serier.
Hädanefter kommer vi visserligen söka jobb, arbeta på Karolinska så mycket som möjligt, spela pingis och motionera MEN jag ska börja rita igen! Med början idag! Har flera nya idéer, och jag ska avsluta min BK-serier inom kort.
Det var en bra träning ikväll. Jag, Fabbe, Nicklas och Kenneth turades om. Övningar, poolspel. Nicklas kom etta i poolen, Kenneth tvåa, Fabbe trea, jag sist. Match på onsdag. Har träningsvärk i hela kroppen efter helgen, hoppas att det har släppt tills dess...

Annars har det börjat strömma in nöjda kunder som har satt upp sina pärlplattor på väggarna. Zebbe, som vann en tävling i min julkalender i december, hade ett bord på RG bredvid oss och han plockade då ut coola Alien Soldier (vänster) och köpte också en Wonderboy (höger). Stiligt stiligt tycker jag!
Även! Gaminggrannarna har gjort en jättebra videoblogg om helgens Retrogathering och vi är intervjuvade på två ställen! Så klicka på bilden nedan! Vi är med 2.03 och 7.44! =D
Imorgon är det planerat att vara en heldag med skoj. Restaurant, bio och SPACE BAR (nördar, nördmusik, alkohol och arkadmaskiner)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback