Fika med Linnea!

Efter att ha givit systern Pierina lite akut-hjälp med Facebook så mötte jag upp Linnea vid Coffehouse by George på Odenplan. Där åt vi en chokladboll, Kaffe Mocka (hon) och en kärleksmums och en cola (jag).
Hon ska nämligen åka först till Lund, sedan till Spanien i 10 månader och sedan till Lund och plugga juridik i 3-4 år. Så det var lite av en avskedsträff. =(
Det var supertrevligt! Mycket prat om framtiden, Spanien, Frankrike, Burger King, ritande, foto, eget företag, konst, kameror m.m.

Fotade en del utanför. Jag tog massor med bilder på henne. Skarpa, klara foton. Hon tog ett par på mig. Bara suddigt. She's so pretty!
Plötsligt hade vi suttit där i tre timmar och det var över middagstid. Hem och göra hamburgare och pärla!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Eller också var det så att DINA bilder blev suddiga och det som JAG tog blev PERFEKTA! ;) Och älskar stripparna by the way, men vad ska vara poängen med den sista? :O <3

2011-01-11 @ 14:21:52
URL: http://linne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback