1. En snabbmatskassörska

Tänkte lägga upp en serie i sju olika delar. Med, öh, serier alltså.
Jag delar upp dem i olika kategorier:
1. En snabbmatskassörska
2. Kära kollegor
3. Arbetsskador
4. Då får det va´!
5. Oops.
6. Skaffa hörapparat?
7. Åh, härliga kunder! (eller: Kunden har alltid rätt)

Enligt forskaren Magnus Söderlund ska en snabbmatskassörska "vara välkomnande, leende, glad och trevlig, få kunden att känna sig välkommen, se till en persons enskilda önskemål och behov och bemöta utifrån dem, skapa en relation med kunden och alltid hålla ögonkontakt".
Ett välkomnande, leende, glad och trevlig,  få kunden att känna sig välkommen, se till en persons enskilda önskemål och behov och bemöta utifrån dem, trevligt bemötande, ögonkontakt, skapa en relation,

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA asså jag DÖR av fyran "det heter inte havv it jår väj längre, MOAHAHA!" Så jävlka bra Fanny!



Sv: jag vet, galet att jag åker imorgon! Men tack, det ska jag ha :) Vi hörs <3

2011-01-22 @ 18:26:22
URL: http://linne.webblogg.se/
Postat av: Zebbe

Hehe... Engelsktjejen och Nisse Prisse made my day, så att säga :).

2011-01-22 @ 19:21:56
URL: http://www.piersolar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback