2010

Just ja, jag har glömt att göra en lista över året 2010. Ett år av kärlek, mys, sena nätter, filmer, tv-spel, Coca Cola, migrän, Beer Pong, kvällsmacka, jazzplattor, slow dance, ritande, bloggande, hamburgare och ekonomiska bekymmer.
Just ja, jag har glömt att göra en lista över året 2010. Det var ett år av kärlek, mys, sena nätter, filmer, tv-spel, Coca Cola, migrän, Beer Pong, kvällsmackor, jazzplattor, slow dance, ritande, bloggande, hamburgare och ekonomiska bekymmer.
It's been a good year! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, känner mig hedrar att få vara 50% av kategorin "nya människor" :D <3

2011-01-06 @ 13:18:24
Postat av: Adam

Får jag bara påpeka att happening och händelse i princip är synonymer, bara på olika språk? ;)



Och får Get Smart, som kom 2008, vara årets film? I så fall har väl De sju samurajerna varit årets film sedan 1953? :P

2011-01-07 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback