Snörvel, harkel, sniff, snyt...

Vi som hade så mycket planer för den här veckan!
I måndags spelade mitt lag bortamatch mot Djurgården, men jag valde att inte spela eftersom jag behövde öva Nicklas inför hans match på onsdag mot Ängby. Istället spelade Fabbe, Gert, Ricky och Adam. De förlorade med 3-8.
(Fabbe, Gert och Ricky tog varsin singel). Tyvärr blev det ingen träning för oss eftersom Nicklas har blivit fökyld!
Vilket betyder (gissar jag iaf eftersom han mår ännu sämre idag) att det heller inte blir någon match på onsdag, och inte heller någon filmkväll med Patrik och Milla ikväll =(

Självklart (det är nästan oundvikligt, TROTS att han inte får några pussar när han är sjuk!) så håller jag också på att bli förkyld. Vi hostar och slemmar i kör här hemma...
Istället blir det nu lite film, ritande, läsande (min bok är awesome: "Cold is the Grave", Peter Robinson), diskande och spelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback