Skitfredag...

Träningen i torsdags gick bra, jag spelade inget med Nicklas men med Fabian och Anders lilla son Markus.
Nicklas spelade matcher med sitt nya gummi för första gången, och han gick ut som vinnare i sin pool! =)
(Den bestod av honom, Fabian, Affe och Tommy).
Idag har varit tråkig. Efter att ha degat hela dagen, inte gjort nånting och bara varit allmänt deprimerad så följde därefter en migränattack som gjorde att jag blev sängliggande. Blä! Men vid 02.00-tiden i natt tog vi en tur till McDonalds och tog en cheeseburgare och dricka.
Skönt att komma ut lite (även om det var SVINkallt).
Vi kände att vi var värda att gå till 7 eleven och köpa en brownie.
Den åt vi och spelade mitt favoritspel Resident Evil 5. Så dagen slutade helt okej iaf. Däremot har jag fortfarande huvudvärk och det är dags att sova bort den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback