R.I.P Boots =(

Då var det dags.
Mina älskade stövlar har sjungit sista versen.
De har varit trasiga länge och har bara legat och samlat damm i hallen, så när vi städade lägenheten igår så var det dags att säga farväl. =(
Vi har haft så roligt tillsammans, upplevt så mycket tillsammans! Och nu är det slut...
Ta gärna och lyssna på den här låten samtidigt som du tittar igenom det glada kollaget.
(Vi slängde ut Nicklas gamla gymnastikskor också, dock var han inte lika ledsen som jag...)
(Jag kanske inte borde vara så ledsen eftersom jag för ett tag sen köpte ett par nästan identiska stövlar, men still)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aww! Det där med att samla på stövlar som är ungefär likadana och spara även de som har gått sönder ... Jag kan ju bara säga att jag känner igen mig precis. ;)

2011-02-22 @ 23:43:30
Postat av: Fanny

Hehe, bra att veta att jag inte är ensam ;)

2011-02-23 @ 13:21:27
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: fellie

Hahahahahahaha

lol lol lol lol

You are a little retard! <3

2011-02-28 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback