Duktig Fanny

Känner mig duktig. Vi gick upp vid 8, Nicklas för att han skulle träna kl. 10 på morgonen (och därefter gratta hans mamma på födelsedagen), jag för att.. ja, det bara blev så.
Men har jag tagit vara på morgonen? Ja. Har städat lägenheten till när syster yster kommer över ikväll, uppdaterat min musiklista (så att jag har något att lyssna på på jobbet), diskat en enorm hög med disk och sökt två jobb. Allt detta innan kl. 10.00, då jag gick till jobbet! *klappa mig själv på huvudet*.
Även, hur får jag en sådan KILLER-musik-lista? Jo, man tar programmet "Free Youtube to MP3 Converter" och förvandlar Youtube-videos till MP3-låtar! Det betyder att min lista består av Disney-soundtracks, tv-serie-themes, spelmusik och en massa saker man inte kan hitta på Spotify! Moahaha! Den långa promenaden känns inte ens så jobbig eftersom man kan lyssna på musik i min mobil...
Kvällen hos Jorika i fredags var förstås grymling som vanligt.
Spelen för kvällen var Bulletstorm (awesome!), De Blob 2, Buzz förstås (och nej, ingen slog Jonas), The Beatles: Rock Band
och faktiskt brädspelet (!) När Då Då. Försök placera händelsen ("Det gick över till högertrafik i Sverige" t.ex.) mellan vissa årtal på din tidskarta. Kul spel, jag och Nicklas fick som väntat spö av "de vuxna" =P
Note to self: Kategorierna Superhjältar och Actionfilmer är vääldigt bra kategorier att välja i Buzz (endast en fråga jag inte kunde).
När detta publiceras sitter jag förhoppningsvis och äter lunch...

Kommentarer
Postat av: Adam

Låter som ett spel som jag skulle vara bra på. :) Högertrafiken är f ö 1967. ;)

2011-02-21 @ 00:37:18
Postat av: Jonas

Kul kväll :) Vad partysugen jag ser ut på första bilden!

2011-02-21 @ 01:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback