Fannicklas bowlar

I julklapp av Felicia och John fick vi ett presentkort hon fått för att hon gjort ett reklamjobb åt New Bowl Center i Gullmarsplan som innehöll middag för två och en timmes discobowling. Eftersom det gick ut igår så såg vi till att göra det i tisdags.
Det fanns inga bra klot (eller, nr 10 hade för små hål och nästa steg var 13, och det var för tungt) så jag tog en 8:a och Nicklas körde med en nr 13.
Vi hann med tre omgångar på en timme. Mina poäng var inte imponerande (87, 98, 78) men Nicklas var desto bättre (103, 128, 114)..
Jag fick bara en strike, här fick Nicklas tre på raken! =O
Efter bowlingen var det middag! Det fanns inte så mycket att välja på, men Nicklas tog en lasagne och jag tog köttgryta med ris. Det var jättegott!
Kul att göra något lite speciellt en kall tisdagskväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback