Lucka 11: Adventstävling

Dags för en ny adventstävling! När du klickar på denna lucka kommer du att se en massa färgglada bilder med bokstäver på. Jag vill att du ska börja från toppen och hitta en väg ner till botten genom att endast följa denna bildordning:
När du nått ner till botten har du samlat på dig en rad bokstäver. Blanda om bokstäverna och bilda ett ord!
När du har hittat vägen genom bilderna, skrivit ner bokstäverna och listat ut ordet är det bara att kommentera nedanför och skriva
Ditt namn
Din mailadress
Ditt svarsord
Vilket pris du vill vinna

Tävlingen håller på tills på onsdag kl. 21.00. Därefter lottar jag ut en lycklig vinnare av alla som fått rätt svar. Priserna du har att välja mellan är en trisslott, en pärlplatta eller en originalserie gjord och signerad av mig.
Lycka till!

(Ett tips är att ta en Print Screen av bilden och dra dina sträck i paint eller dylikt, annars kan du skriva ut bilden och dra med penna om du känner dig så ambitiös.) Fråga bara om du inte förstår instruktionerna så hjälper jag till. =)

Kommentarer
Postat av: Görling

Anders

anders.gorlign [snabel-a] stud.ki.se

Juldekoration

Pärlplatta!!

2011-12-11 @ 23:34:34
Postat av: Elizabeth

Ordet är juldekoration! Serie tack <3

2011-12-14 @ 18:57:52
URL: http://lizmakeup.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Juldekoration. Trisslott.

2011-12-14 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback