Julafton #3

Eftersom jag glömde kameran hos Peter fick vi använda min mobilkamera för att föreviga vår egna lilla julafton.
Tyvärr hade någon jävel (läs jag) av någon anledning ställt in så att bilderna bara blir 160x120 pixlar (= väääldigt små). Buäää!

Så här har ni ett minikollage med massor av småbilder från julaftonskvällen. Den var mysig och vi hade Ramel som skuttade omkring och lekte med julklapparna och granen. Det hade varit trevligt att ha på bild.. *inte alls bitter*
Jag gav Nicklas grytvantar, ett par svarta vanliga t-shirts, tandborstmugg, en skjorta, en plånbok och spelet Captain America till xbox360.

Han gav mig Trisslotter, filmerna Con Air, True Lies (LD), I, Robot och Armageddon (DVD), seriealbumet Maran av Lina Neidestam, en enorm Pikachu (!) och filmen Captain America - The first Avenger (weeee!). Vi drack julmust och åt pepparkakor och hade det allmänt mysigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback