Utflykt med glass och serier

När man stiger upp kl. 9 och äter frukost så känner man sig full av energi efteråt.
Vi gick ut på en runda, då vi ändå skulle handla mat. Norrtullsgatan, Vanadisvägen och Upplandsgatan.
Vi satt och åt glass i solen, mysigt!
När Nicklas ska fotas så får han ett så ansträngt leende =) Jag tänker på Chandler i Vänner:
http://www.youtube.com/watch?v=a2joUFlCdPE

Sedan gick vi in och kollade på den nyöppnade affären Serier och Sånt på Upplandsgatan 87 (tidigare Seriegrossisten på Upplandsgatan 50).
Mycket bra sortiment, bra priser. (För få Heavy Metal dock, muttrar Nicklas.)
Inget köpt idag, men jag tittade ut lite grejer till mig själv för senare.
Hem och käka lunch (goda rester från kycklingen med sötsursås igår), Nicklas åkte till Rissne för att hjälpa Lisa besiktiga bilen, jag har hängt med Felicia här. Hon är fortfarande kvar.
Sedan är det dags att städa köket, spela Brawl och käka middag. Ta vara på sista lediga kvällen innan fem dagars jobb..

Kommentarer
Postat av: Fellie

Alltså, I "love" the comment: jag hänger med Felicia. Hon är fortfarande här punkt

2011-08-09 @ 21:37:57
Postat av: Fanny

Eftersom du var där när jag skrev kunde jag ju inte skriva så långt, döh!

2011-08-10 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback