Pengar och partyförberedelse

Efter att ha varit ofattbart panka i två månader i sträck så har vi nu fått först Nicklas skattepengar, min nya arbetsledarlön OCH en "gåva" från Hasse, Nicklas arbetsgivare för jobb där i två månader. Allt på en gång. Så självklart vill vi fira med en liten fest. Fabian och Jonas är konfirmerade, kanske Emilie och Peter och någon till.
Ska egentligen sluta 13, men har fått varning att jag inte kommer få gå tidigt alls för det är så mycket folk =/ Har mycket att göra efter jobbet. Det ska bli kul dock. Ska även fira att min långa jobbvecka är över. Nu ligger Nicklas i soffan med sovmask och lyssnar till Midsomer Murders eftersom båda hans ögon nu är irriterade! =O
En dag kvar att jobba bara, weee!

Kommentarer
Postat av: Fabian

dubbellike

2011-08-13 @ 02:34:23
Postat av: Nicklas

Dubbellike för att båda mina ögon är irriterade? :/



Utöver mina diverse skador och insektsattacker så kom allt bra på en gång nu. :)

2011-08-13 @ 08:32:37
Postat av: Fabian

Ögonirritationen var en like, insektsattackerna var den andra

2011-08-13 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback