Dag 5: Sista lunchen, lämnat rummet, dags att trycka tidning!

Idag är sista dagen här. Det är både tråkigt och roligt.
Många saker har jag gjort för sista gången. Ätit min sista frukost här.
Min sista förmiddagsfika, sista lunch
Sista gången jag var i min fina lägenhet. Sa hejdå till rummet och har checkat ut och lämnat in min nycklar.
Nu håller vi på att trycka ett litet "Fanzine" av alla våra verk. Så lektionerna går åt till att göra klart allt man vill ha med (eller i mitt fall sitta och rita grejer till bloggen och i seriedagboken)
Jag har redan lämnat in vad jag ska ha på mina tilldelade två sidor. Presentationsserien, den kortare "Katten Kajsa"-serien och fyra sidor från dagboken (som ni får ta del av ikväll eller imorgon). Svartvitt, inte färg.
Håller på med en framsida allihopa, den blir skojsig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback