Dag 4: Emil Jensen!

Wow, det var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T att se Emil Jensen live.
Måste erkänna att jag tyvärr aldrig hört talas om komikern/artisten tidigare, men efter att ha googlat honom och hört av de andra tjejerna har jag förstått att det är en rätt stor deal. Och grym var han.
Så sjukt jävla rolig! Han ägde tyvärr alla ståuppkomiker som hade uppträtt den kvällen (tillsammans!).
Ett smakprov från Youtube från en tidigare live-konsert. Han spelade den låten idag dock.
Jag och Lova var fjortisar och stod i kön för att köpa en signerad skiva (faaan att jag hade pengarna på rummet!!!) och fick varsin kram. Jag ska få min skiva när han kommer till Sthlm nästa gång =P
It was an awesome night, minst sagt.
Nu ser jag på Titanic. Titanic + Emil Jensens tänkvärda underbara låtar + saknar Nicklas = Buhuu!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Verkar awesome. Det finns några grymma Emil Jensen-låtar på Bengan & Bengan kan jag tala om!

2011-08-05 @ 03:34:21
Postat av: Fanny

O-hooo! Really? Har jag missat. Måste genast kollas upp =)

2011-08-05 @ 12:03:51
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fabian

Klart du har missat eftersom du spenderar varje sekund av ditt liv* till att basha vår awesome spellista istället för att njuta av de grymma låtarna som finns där :D :D



* Inte en överdrift

2011-08-05 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback