Dag 2: Utflykt, teater, musikquiz, kortspel

Efter maten kände jag och Lova oss lite busiga och drog till Netto (ca 10 minuter gångväg bort)
Där köpte jag mig ett par burkar läsk och lite plockgodis. Hon köpte också lite godis och två mangos.
Hem och lämna av pengar och godis. Till teatersalen för att kolla på improvisationsteater med den gruppen.
Här ute på gräsmattan sitter man på kvällarna och njuter av ett glas vin eller dylikt. På scenen var det musikquiz vid 21-tiden.
Här är skolan, eller iaf själva huvudbyggnaden. Där inne är receptionen, matsalen och min målarsal.
Nu på sena kvällen har jag pratat med Nicklas i telefon och på msn (videosamtal!). Innan dess satt jag och Lova i köket och spelade kort (Vänd10 och Vänd8) och käkade godis. Sweet life.
Nu blir det någon film och lite ritande i dagboken. Sedan välbehövd Zzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback