Dag 2: Lite mat + lektion nr 1

Frukost
Fika
Och lunch (kycklingstroganoff med ris)
Har bara gått igenom grundläggande hur-man-ritar-saker idag. Det enda jag inte visste innan var ett bra sätt att rita bilar. Sweet.
Igår fick vi små anteckningsböcker som vi ska rita dagboksserier i, en varje dag (har redan ritat fyra). Vi satte upp böckerna ovanför våra presentationsserier.
Innan lunchen fick vi en övning att göra. En skriftlig berättelse, som vi ska förvandla till en serie i 6 rutor (första ska vara titelruta). Hur ska man disponera händelserna, vilket perspektiv, vilka repliker osv. Jag var färdigtänkt och skissad inom 5 minuter. Den uppgiften ska vi fortsätta med nu efter lunchen.

Kommentarer
Postat av: anna

va kul det verkar

vad kostar kursen? : )



mvh anna

2011-08-02 @ 13:32:10
Postat av: anna

ps: känner du att den är för lätt för dig??

hoppas du får ut nåt ändå



mvh anna

2011-08-02 @ 13:33:04
Postat av: Fanny

Den kostade drygt 4000 kr. Det är ganska mycket grundläggande, men jag får ut en hel del eftersom jag får testa på saker som jag inte gör i vanliga fall. =)

2011-08-03 @ 18:07:29
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: anna

: ) okej

verkar kul

o god mat med : )



tack för svar

mvh anna

2011-08-04 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback