Dag 1: Lektionerna avklarade!

Nu har jag ledigt för kvällen. Vi har haft två lektioner till, med en fikapaus kl. 15.00-15.30 (seriously, choklad-kokos-grejen var supergod!).
På de senaste lektionerna så har vi lärt oss allt om pratbubblor (en av få saker jag redan kan).
Vilken bubbla är det man använder när man pratar, viskar, tänker och ropar =)

Serieövningen på första lektionen var att man delade in ett A4 i 4 delar.
På ruta ett ska man göra någon som är ute och går.
På ruta två ska den personen få syn på något! (typ på marken)
På ruta tre ska personen plocka upp eller ta tag i saken.
På ruta fyra ska det vara någon slags besvikelse. (Typ, om personen trodde den plockade upp choklad - och så var det bara hundbajs.)
Gubben är kanske bekant för några av er ;)

En rolig uppgift alla skulle göra var en presentationsserie om sig själv. En sida, gör hur du vill.
För mig är detta förstås inte svårt eftersom jag inte gör annat än att rita om mig själv (för andra var det värre).
När alla var klara gick man runt och tittade på de andras presentationer. Smart sätt att lära känna varandra =)
Min serie:

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Underbart!

2011-08-01 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback