Vill grilla ikväll!

Nu börjar det bli molnigt! Hoppas att det håller sig varmt dock...

Kommentarer
Postat av: Hampus!

Fanny fanny! älskar dina intressen & hörde dig på p3 måste ha dg på facebook eller msn samlar på nintendo, super nintendo, sega, gamecube ja llt sådant både konsoller & spel även abslute music samling allt som är retro! vi skulle kunna tjata hur mycket minnen & retro som helst & coca cola e gott!!!!!!! älskar lira tv spel ihop med godis god mat & även lira pingis du känns som mig! hörde dig på p3! & dina pärlplattor rockar!vart kan man köpa sådana kit? & göra super mario m.m? jag har byggt upp saker i lego en nintendo 8 bits dosa & en text med 8 bit haha =) / Hampus!

2011-04-26 @ 21:53:35
Postat av: Fanny

Hej Hampus!!! Kul att du gillar bloggen! Du verkar ha några grymma intressen ;) Yes, pärlplattor är kul och lätt. Jag köpte den här boxen http://www.handelshuset.se/photopearls-c-265/startset-photoperls-p-4327, men sedan måste man tyvärr komplettera med en massa andra färger också.. Det finns jättemycket inspiration på retrospel på nätet, det är bara att söka på "Super mario sprites" så kommer det upp hur mycket som helst. Jag heter Fanny Sjöblom på Facebook, look me up! =)

Mvh /Fannzz

2011-04-27 @ 11:37:58
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback