Tom säng...

Don't you just hate the couples som talar om "vi är så lyckliga" bla bla bla?
Jag försöker verkligen att inte göra det på bloggen, men på sistone har det blivit en del. Jag lovar att sluta ;)
Idag sover jag och Nicklas isär för första gången sedan september 2007, jag skämtar inte. Lite konstigt känns det allt...
Det går bra dock, jag ritar och har mig på landet. Ser Sagan om Ringen-trilogin och Die Hard 4.0.

Det bjuds på en massa serier under påsken. Håll främst utkik på lördag kl. 16.00 då jag bjuder på min lite längre serie jag jobbat på ett tag. Den vill du inte missa! ;)

Kommentarer
Postat av: Adam

Jädrar, det var länge!



Jag måste maniskt rätta dig och säga att det heter "trilogin" inte "triologin"

2011-04-22 @ 12:34:57
Postat av: Fanny

Oops, right, thanks ;)

2011-04-22 @ 13:07:38
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fabian

Jäkla pushup-bh du verkar sova i hörru!

2011-04-22 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback