Fiskträning

Usch, träningen gick dåligt. Vi körde vinnarbord på 6 bord, jag vann typ inga matcher alls =(
Nicklas var uppe bland de bästa iaf tillsammans med Vitaly, Leif och Christian. Jag gjorde några upptäckter:
¤ Det var en kille som hade megaproblem med mina servar! =O
¤ Jag spelar bättre mot vänsterhänta! (even more =O!)
¤ Jag förlorade mot en snubbe som jag inte förlorat mot på 3 år (?) med 4-11!!! (=O!!!!!)
Imorrn ska vi hjälpa Fabbe flytta. Upp tidigt, paja ryggen lagom så att man har något att skylla på när det är tävling på lördag. Good plan.
Tyvärr glömde Nicklas sina nycklar till hallen, annars hade vi väl stått där ännu och tränat servar...

Kommentarer
Postat av: Adam

Vem var "snubben"?

2011-04-08 @ 02:09:00
Postat av: Fabian

Klockan är 7 på morgonen, har packat totalt ~10 minuter hittils. Börjar fan bli dags nu.



Synd på träningen, men det är bara uppvärmningen å andra sidan. Imorn så!

2011-04-08 @ 07:06:34
Postat av: Fanny

Adam: Roger, brukar inte alls ha problem med honom...



Fabian: Bäst att du är färdigpackad nu bara!

2011-04-08 @ 11:12:07
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback