Peter 51 år

Vi trotsade regnet och begav oss hem till Nicklas pappa för att fira att han nyligen fyllt år.
Där väntas man alltid av ett fint dukat bord och god mat!
Denna gång blev det någon köttgryta med ris. Man kunde toppa med tomat, jordnötter, persilja och paprika. Starkt, men gott!
Sedan följde den absolut godaste efterrätt jag någonsin smakat. Gräddbakelse med rulltårtsdeg, chokladströssel och sylt, typ? Jag åt tre. Den sista stirrade så ledsen på mig och ingen annan ville ta den! Kicki skålade och tyckte vi var duktiga som åt upp alla (varsågod sa jag)..
Martins Irish Coffee
Sjöng för födelsedagsbarnet! (Har vant mig vid att sjunga Happy Birthday, det var konstigt att höra Ja må du leva)
Pojkarna lekte med sina Iphone-liknande saker. Det var bra stämning utom att det blev lite för mycket politiska debatter. =S
Här öppnar han vår present. En bok (till den arbetslösa) med titeln "365 saker du kan göra".
Sådär småfyndiga saker med rolig text att använda när du har tråkigt.
Vi tog 00.31-tåget hem, Martin också. Först gick värdparet med oss till busshållplatsen. Kyligt ute.
Idag är det val, spännande.
De olika partierna. Idag är det val.
Nicklas ligger kvar i sängen trots att mobilen ringt 5 gånger.. Ska hoppa på honom lite nu, moahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback