Måndagen efter valet

Ja, vad ska man säga om gårdagen.. Felicia och John hade firat deras ettårsdag på en vietnamesisk restaurang på Odenplan, så de kom förbi på kvällen och drack lite champagne här och såg valvakan. Det sistnämnda var inte lika festlig som champagnen.. Andra goda nyheter strömmar in. Lagom med att jag är sjuk (och alltså inte kan jobba så mycket som jag brukar = drar in mindre pengar) så höjs vår hyra OCH ett litet trevligt brev från skattemyndigheten kommer och säger att jag måste betala 6300 kronor!
Thaat's just great! Där ryker Nicklas körkortspengar. Speaking of körkort så lånade vi Bonniers Trafikskola till PC av Peter i söndags så det har Nicklas hållit på med flitigt. Ett poäng från godkänt första gången han testade att göra provet! (utan att ha läst så värst mycket innan och inte kört något av avsnitten på cd:n) Det du!
Trots att jag behöver timmar var jag glad att jag inte jobbade idag då det var demonstration mot att SD har åkt in i riksdagen. Runt 7000 personer på plattan =S
Efter att inte jobbat på ett jäkla tag så tar jag det lugnt ikväll, packar väskan, förbereder allt inför imorrn. Vi har laddat ner ett extrakapitel till Left 4 Dead 2 som vi kommer spela i sängen, i mörkret, i pjamas innan vi ska sova. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback