Kvällspigg ritar i köket

Igår stannade Martin och såg Transformers, som gick på tv, och åt pizza. Han lånade oss för det första en extra mobil, så nu har vi två stycken igen (den senaste månaden har vi delat på en, sjukt irriterande), och även filmen Tropic Thunder. Den avnjöt vi till makaronerna och köttbullarna idag.
Vidare har vi mest pysslat och spelat Guitar Hero idag (eller, Nicklas har). Fabbe kom förbi en sväng och skrev ut biljetterna till Irland, dit han åker imorgon. Jag försökte hålla på min underbara kladdkaka så länge jag kunde. Daamn, vad god den var. Nicklas har ätit ett par tuggor (under idel morrningar från mig), annars har jag satt i mig hela själv. Buhuu, nu är den borta =(
Nu sover duktiga Nicklas som ska upp tidigt imorgon bitti och åka till jobbet.
Själv sitter jag i köket i mörkret. Jag måste inte sova än på ett tag och så kommer det vara en hel del nu framöver.
Så jag funderade ut något jag kunde göra för mig själv vid datorn. Visst, rita kan jag göra, men jag ville göra något annat också. Jag bestämde mig för att börja spela The Sims 2, som Nicklas gav mig i födelsedagspresent. Det har varit borta länge, men som genom ett under lyckades Nicklas leta fram det (det var i förrådet av alla platser!), så det har jag spelat ett par timmar nu, och ritat samtidigt. Yay!
I spelet bor vi i en fin villa och har precis fått dottern Julia, hihi!
Imorgon är det disk, tvättid, träning (första på flera veckor, eftersom jag varit sjuk). Får se dock om Nickie orkar träna. Frågan är nu: Ska jag sitta här och rita (+ spela Sims) lite till, eller ska jag gå och lägga mig?
Tough one...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback