Första träningen för säsongen

Jobbade över igår, var helt slut när jag kom hem. Idag slutade jag 17, hann precis hem och käka falukorv, stekt ägg och potatis. Fabbe kom över och vi spelade en omgång Magic the Gathering (jag vann).
Nu är det höstens tider som gäller. Adam var inte där idag så jag spelade med Fabbe och Nicklas spelade med Affe. Det gick trögt och var rätt oinspirerat. Vinnarbord på slutet med Rickard och Roger också.
Sjukt segt efter träningen. Bada (duscha), rita/spela Street Fighter 4 och blogga/se valdebatt på tv.
Trött efter jobb"veckan", blir nog ingen nattmacka utan direkt i säng..

Kommentarer
Postat av: Fabian

Assssssååååååå.. För det första vann jag Magicen, och för det andra så var jag sjuk!! därför jag blev trött! Elak strip :)

2010-09-10 @ 19:08:41
Postat av: Nicklas

Jag vet med säkerhet att Fanny vann. Jag var där. :)

2010-09-10 @ 20:14:16
Postat av: Fabian

Du var............. där?

2010-09-11 @ 06:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback