Felicias födelsedagsfirande!

Jag har varit sängliggande sedan i fredags med migrän. Igår var jag tvungen att stiga upp och göra mig iordning för att fira syster Felicias födelsedag i familjelägenheten. Fint dukat när vi kom dit.
Vi lade upp våra fyra presenter och rosa rosor på presentbordet.
Födelsedagsbarnet hade beställt Petit Chouer med skagenröra och/eller rökt lax till förrätt.
Jag, den nyblivna experten på att öppna champagneflaskor (efter förra burlesqueklubben), tog hand om skumpan.
Huvudrätten var lammstek med potatisgratäng, ärtor, sky, sallad och gelé. Gott! (även om jag inte åt så mycket, har nämligen blivit förkyld OCKSÅ)
Presentöppning!
Felicias favorittårta Hallonfromagé från Stinas Bageri.
Vi sjöng "Happy Birthday"
Såg lite Youtube-klipp och pratade en hel del. Tyvärr blev min migrän jäättedålig så vi var tvungna att dra därifrån lite hastigt. Resten av kvällen spenderade jag i säng, Nicklas spelade Street Fighter 4 och Forza 3 i kolmörker och utan ljud. Idag känns huvudet bättre, men förkylningen sämre =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback