Dubbel jobbvecka

Nu sover Nicklas och jag har suttit och slösurfat och kollat på bloggar i 2½ timmar, för att sedan jobba som fan för att få ritat en stripp och en bild (det tog 25 minuter). Kunde jag inte bara INTE slösurfat utan börjat rita direkt..? Nu måste jag sova strax, börjar "tidigt" imorrn (11).
På träningen igår gick det svinbra, Nicklas var i grym form. Kul var det också.
Idag har vi bara fått vara med varandra två timmar eftersom jag kommer hem sent och han lägger sig tidigt! Wääää!
Sjukt stor omställning eftersom vi brukar vara med varandra 24/7. Men men.
Idag stod jag schemalagd på board yay! Vår nya arbetsledare är grym! ;)
Stod tvåa med Inna, etta med Anna, tvåa med Abu m.m.
Imorgon slutar jag 17, han 16, då får vi umgås iaf!
Nu: Zzzzzzzzzzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback