Matchen mot Lidingö...

Ska skriva ett bättre referat till SIK:s hemsida när jag får protokollet skickat till min mail, fick inget med mig ikväll.
Matchen slutade iallafall 8-4 till Lidingö. Poängen togs av Thomas och Ricky, som vann en respektive två matcher, och Gert och Thomas som tog sin dubbel. Cudos till dem.

Min första match var en tävling i "Vem kan spela sämst pingis?". Jag vann! Wohoo!
Nästa match mötte jag den duktiga och skärentusiastiska Nicole. 3-0-förlust där också.
Sista matchen mötte jag deras fyra, vann första set med 11-1, det andra något liknande och förlorade sedan tre raka. Jag blev sur för att en boll som tog på kanten dömdes bort. Eller nåt.
Jag har allvarliga psykiska problem när det kommer till pingis...

Anyway. Vi blev avsläppta vid Sveavägen av chauffören Gert och passade på att köpa mig en stor påse tröstgodis som jag har smaskat på hela kvällen och under vårt Morden i Midsomer.
Känner just nu för att sluta spela, men det gör jag å andra sidan efter varje tävling, så jag tar det inte så hårt.
Lite foton från matchen:

Kommentarer
Postat av: Fabian

Låter inget vidare :( Du borde nog bara spela när du verkligen känner för det, håller med om att det brukar sluta illa annars. Vilket är synd, vet ju att du kan när du vill :)

2010-10-28 @ 04:29:14
Postat av: Lisette

Hej !



Jag har ett förslagp åsamarbete med dig och din blogg, om det verkar intressant så hör av dig för mer information!



Mvh,

Lisette

2010-10-28 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback