Fannicklas är flitiga

Var på utflykt till biblioteket igår, städade och var duktiga.
Innan jag började jobba kl. 17 hann vi göra en supergod kycklingwok med broccoli, minimajs, morötter, paprika/chilisås och ris till. Am nam!
Sedan jobbade vi båda, på varsitt jobb. Jag ända till 00.00 (hade SUPERkul med Linnea och Anna), han till 22.
Idag har vi fortsatt varit duktiga. Diskat, städat, jobbat några timmar på kvällen. Gått från och till jobbet (i ruskväder!).

Nu är det belöning. Han sitter och spelar Left 4 Dead 2, online med headset, med tre polare för att klara en särdeles svår achievemen.
Jag sitter och ritar och ska sortera mitt seriealbum och stoppa allt i enskilda plastfickor. I'm excited!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Den där woken ser vansinnigt god ut

2010-11-21 @ 04:20:33
Postat av: Adam

Jag instämmer. Woken verkar definitivt lyckad!

2010-11-23 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback