Ny tjej idag

Bytte så att jag kunde sluta 17 idag för att åka till Kungsängen och kolla på Nicklas a-lagsmatch.
Ny tjej som jag tränade upp idag, Emmy. Superduktig tjej, hade sin egen kassa utan problem efter lunch.
Stängde kl. 20.00 idag "p.g.a. reparation".
Ligger lite efter med matchreferaten, men eftersom det visar sig att folk (en person) läser dem så får jag väl komma ikapp med dem då. Efter matchen blev vi avsläppta av Leif vid Fridhemsplan och det var ruskigt kyligt ute när vi gick över S:t Eriksbron.

Nu sitter han med Trials, jag ritar och pysslar lite. Det är så kallt här hemma så det kommer typ dimma ur min mun och mina händer (som är det enda som sticker ut ur täcket eftersom jag måste skriva på datorn) är ISkalla.
Såg tre filmer igår:
Ska jobba till 19.30 imorrn, wäääääää!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Seriöst, skriver inte ens hur det går? Jag vill ju veta :(

2010-11-24 @ 06:40:04
Postat av: Nicklas

Kan vara för att jag spelade min sämsta pingis någonsin. Men de övriga i laget spelade bra, 4-8 blev det.

2010-11-24 @ 11:22:10
Postat av: Fabian

Blesch :(

2010-11-24 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback