Match, ny mössa, Trials

Både jag och Nicklas spelade match ikväll. Orkade inte skriva referat eller nåt ikväll (och dessutom ska lagledaren för Nicklas lag skicka deras protokoll imorrn, det blir svårt utan) men det gick bra för oss och inte lika bra för Nicklas lag. 8-1 respektive 6-8.
Annars har det varit kaotiskt på jobbet idag. På grund av något slags läckage var vi tvungna att stänga den vanliga hamburgersidan och göra burgarna på vänster sida. Allt blev bakvänt för oss i kassan. King Wings brukar vara längst till höger i värmeskåpet, följt av ham, cheese, double cheese, crispy osv. Nu började det istället från vänster. Lite skojigt.
Eftersom det är svinkallt ute och ingen av oss har någon mössa köpte Nicklas dessa två idag på Gamestop i Gallerian. Sjukt nöjd =)
Har sagt ja till att jobba på fredag, stänga. Imorrn ska vi laga riktig mat hemma tillsammans och ta det lugnt med en film. Ser fram emot det! Min bok är (som vanligt) så sjukt bra. Ja, en Peter Robinson, men inte om Arthur Banks och gänget (mest för att jag läste fel när jag var på bibblan). Caedmon's Song heter den.
Denna lilla Link gav vi till Jonas i present. Han håller i en Gamereactor ^^
Nu sitter Nicklas och nöter på Trials. Han har klarat achievementen "Marathon" (klara Ultimate Endurance utan att misslyckas en enda gång). Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback