Jobb, Lipskväll och cola-nedskärning

Har ätit tre middagar de senaste fyra dagarna på kontoret. Men det är okej det med, jag får ju iaf vara tillsammans med Nicklas =)
Igår när vi satt och jobbade ringde Fabbe och hade låst sig ute. Han kom förbi för att hämta nyckeln, men slutade med att följa med oss hem. Vi såg thrillern Number 23, med Jim Carrey. Vissa var mer roade än andra..
Resten av kvällen sjöng vi Lips. Jagade achievements, men också för att det är kul! =D
Idag jobbade vi "bara" till klockan 20, så vi hann ha en helafton hemma.
Jag har diskat, bakat kladdkaka, ritat, spelat RE5, läst. Såg ett Morden i Midsomer, vilket var kul eftersom vi såg gamla John Nettles på Skavlan i fredags.

Efter att ha räknat ut exakt hur mycket pengar vi spenderar på Coca Cola varje månad (inte konstigt att vi ständigt är panka) så har vi bestämt oss för att skära ner på den kostnaden genom att köpa 6 burkar och en 1,5 liters-cola per vecka. Vi är excited. Hittills går det bra. (Vi börjar imorrn).

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur mycket cola drack ni innan?

2010-11-08 @ 09:17:10
Postat av: Adam

Ajajaj, den frågan får inte ställas! De heliga skrifterna är eniga om att mängden aldrig kan uttalas utan fruktansvärda konsekvenser ...

2010-11-08 @ 11:21:06
Postat av: Fabian

1. Så jäkla o-road var jag inte av filmen :) Jag var ju rätt trött för all del, men ändå.



2. Lycka till med colagrejen! Awesome. Speaking from experience så tror jag att det antingen är en för stor minskning för snabbt (dvs trappa ner mer gradvis) eller att ni inte borde köpa cola alls. Men jag ser fram emot att bli proven wrong förstås. Byt ut mot vatten om jag får tipsa :)

2010-11-08 @ 12:21:40
Postat av: Fabian

3. Det där är bilden där Nicklas och jag fakesjunger för kameran va? :D

2010-11-08 @ 12:23:05
Postat av: Fanny

Måste hålla med Adam där, inte skulle du fråga en dam om hennes vikt, Jonas? ;)



Fabian: Jag hörde väl mest suckarna bortifrån sängen I guess. =) Jag får ju fortfarande dricka cola på jobbet tis-tors. Annars hade det aldrig gått, moahaha.



Vi räknar dock med att vi kommer bli hängigare, få mer huvudvärk och må sämre...

2010-11-08 @ 16:08:14
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback