Fannicklas.blogg.se på Dagens Nyhet!

Vår elsladd till laptopen har pajat (verkligen, PAJAT) så vi får bara vara inne på datorn typ tre minuter åt gången varje gång man måste kolla mail. Det gör det förstås svårt att blogga. Särskilt som jag har tagit närmare 100 bilder från pingistävlingen ikväll, men hinner absolut inte få in dem och skriva om kvällen innan eltiden har tagit slut.
Anyways. Vi har börjat leta efter en sladd på Clas Ohlsons. 500 kronor! Gaah!
Måste bara meddela att man kan se mina verk på Susannas blogg http://dagens-nyhet.blogspot.com/! Wii!
Gå in och kolla!
Hoppas på att köpa sladd imorrn, annars blir det svårt att skriva här.. =S
Kan bara nämna att Nicklas vann Myntcupen och Fabian kom tvåa! Good for them.
Vill någon nå mig så är det bättre att skicka ett sms än att maila/skriva på FB. Ring inte. Ring. För. Guds. Skull. INTE. Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan jag inte ringa då?

2010-11-03 @ 23:01:40
URL: http://sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback