Det gäller att vara exakt

Sade upp mig från jobbet idag. Tänkt göra det länge. Jobbar året ut, sedan får vi se vad 2011 har att erbjuda mig/oss! =)
Jag tänker att det fortfarande kommer finnas knäppa/roliga/flummiga kunder dit jag kommer sedan, så då kan jag fortsätta göra serierna. Annars får jag väl se till att rita alla BK-strippar jag har på lager i december då! =S
Trodde att det var inbillning att det var så kallt i lägenheten, men här ser vi beviset! Lite bättre idag dock.

Jobbade till 19.30. Kan summera resten av kvällen såhär: pannkakor-Geisha-cola-rita-Table-Tennis-mackor-Vänner-New-Super-Mario-Bros-Wii-Peter-Robinson-böcker. Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med nytt jobb! Vad det än blir så lär det ju skilja sig en hel del från BK. Dom brukar säga att såna jobb ser bra ut på CV:t, är det sant?



Cheers!

2010-11-25 @ 12:00:43
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Linneaaaaaaaa

Men juste FANNY!! Vad ska hända med dina serier nu då!? Har inte ens tänkt på det ju ... :( Snyft, nu blev jag rörd. Men som sagt, nästa jobb måste också ha något roligt att bidra med till din seriefabrik! :)

2010-11-25 @ 19:46:22
Postat av: Linneaaaaaaaa again ;)

haha jo tack för att du svarade ang. fikat :) Blev typ helt fundersam när det inte kom något sms-svar tillbaka, undrade om du hällt svart kaffe i mobilen också eftersom du vart så tyst ;)

2010-11-25 @ 20:53:44
Postat av: Fanny

Yes, jag är excited över nytt jobb/ny syssla! Har också bara hört att det är en bra grej att ha på CV:n.

Så hoppas på det =)



Yes, serierna will live on!

2010-11-26 @ 01:57:05
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback