Bra där Linnea...

Har flummat runt i kassan med Linnea idag. Visste inte att jag hade så mycket fnitter i mig. Nicklas skulle inte känna igen mig =P
Stod på board, i broiler och fritös igår. Idag i kassa, fritös och matsal. Adam kom förbi och hälsade på, nice.
Idag (11/11) är det den internationella FannyoEmilie-dagen! För 10 år sedan tog Emilie (och hennes kompis Karin) kontakt med mig på Kyrkskolan och blev min vän. Vi var oskiljaktiga ända tills gymnasiet, sedan försöker vi hålla kontakten så gott det går.
Kollade på statistiken på sistone, har varit ett par riktigt höga toppar..
Slutligen, tack för alla vänliga kommentarer om Sonja! Blev riktigt glad <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

Riktigt snyggt när du hade kortare hår. Kanske något att testa om du vågar;)O du e ju fniss majan själv näst efter Linnea;)

2010-11-11 @ 10:11:40
Postat av: Linnea

HAHA! Sjukt fin serie där Fanny, känner mig nästan lite snyft stolt över att få vara med! (a) På tisdag fortsätter fnittret har jag hört ;)

2010-11-15 @ 11:56:33
Postat av: Fanny

Om de sätter oss i kassa tillsammans mer, det är tveksamt =S

2010-11-15 @ 17:30:09
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback