Grillparty!

Efter en hel dag av förberedelser (handla, städa, skära, marinera) så bjöd vi in Fabian, Tina och Jonas
att komma och grilla hos oss kl. 17.
Vi satt ute på gården och vädret var precis perfekt varmt och soligt.
Jag hade gjort iordning en massa skålar med köttbitar, korvbitar, paprika, champinjoner, lök, majs och tomat.
Så fick man göra sina egna grillspett! Baguettebröd och potatissallad till! =D
Fabian och Tina hade med sig flintastek som de åt.
Det var mighty nice!
Därefter gick vi in och körde lite The Beatles Rock Band.
Och vad vore aftonen utan ett par omgångar..
Lagen i första omgången var Fabian/Jonas & jag/Nicklas/Tina.
Andra omgången var lagen Jonas/Nicklas och jag/Fabian/Tina.
Efter de utmattande omgångarna av ölpingis blev det dags för mitt hemgjorda spel.
Alla var mer eller mindre förfriskade, så det blev intressant och roligt! =)
Första grillningen i år, av många!
Alla drog lagom sent och de hade roligt! (hoppas jag).
Idag är det en dag att chilla och ha det mysigt inomhus, lyssnandes på regnet utanför. =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

grymt trevlig kväll =) och gott var det!

2010-05-24 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback